Support

Välkommen till din egen supportavdelning.


Vi kan inte bara det här med ettor och nollor, vi får det hela att fungera också – precis som det borde. Till oss är du välkommen att höra av dig med dina problem och utmaningar, stora som små. Vi finns här för att assistera dig helgfri måndag till fredag mellan 07.00 och 18.00. (Psst har ditt företag ett jouravtal kan du så klart ringa oss dygnet runt året runt).

Har du bråttom så ringer du 08-442 13 10, är det bara ”halvbråttom” fyller du i formuläret nedan.

Ibland behöver vi komma åt din dator för att kunna hjälpa dig. Till det behövs en så kallad fjärragent, den kan du ladda hem för både Mac och PC här. För hemmafixare och förståsigpåare finns det guider och FAQ:er till våra vanligaste tjänster här.

Registrera ärende Fyll i vårt formulär och få hjälp.

Kontakta oss

Genom att skicka ansökan så godkänner jag att Datacom får hantera mina personuppgifter.

Driftstörning Inrapporterade driftsstörningar.

Driftstörning

2020-01-19, KL 05.15

Akut värmeproblem åtgärdat och strömmen är åter på STOKAB:s knytpunkt KN7, samtliga tjänster går nu återigen att nå. Upplever ni problem med att nå någon av era tjänster kontakta vår ServiceDesk från kl 07:00 på telefon 08-442 13 10 eller via e-post support@datacom.se

2020-01-19, KL 04.15

Stockholms största knutpunkt för kommunikation (KN7) är avstängd akut för värmeproblem. Detta påverkar åtkomsten till merparten av våra tjänster. STOKAB jobbar för fullt med att åtgärda problemet. DataCom återkommer med mer information så fort den finns tillgänglig.

Kontakta oss

Genom att skicka ansökan så godkänner jag att Datacom får hantera mina personuppgifter.

Den här webbplatsen använder cookies för förbättra din användarupplevelse, för säkerhetsrutiner och för statistik. Genom att fortsätta använda webbplatsen samtycker du till att cookies används. Mer information Ok